Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, August 2, 2009

Pegi Kenduri??

haha, tadi tengahari..kawan aku datang ajak makan tengahari kat rumah kawan katanya, aku baru nak masak tadi...oo my God, syukur la aku tak yah la nak masak kan, so apa lagi rezeki jgn ditolak. pastu aku tanyer makan kat mana, kwn tu kata mkan tengahari kat rumah member kiter sorang tu, di ajak reramai....aik?? pelik gak nak makan tengahari reramai kat umah dia...kang tak cukup nasi tu ha..aku nak bawa nasi, kwn aku tu bilang tak yah nak bwa aper2, dia dah ajak...ada la tu..mesti cukup punya...so kita org pun pergi la....aku siap ngan seluar pendek dan dengan selekehnya....selamber la kan...nak gi makan tengahari kat rumah kawan aku tu.....kita org pun pergi....rumah dia kat Antara Gapi, Serendah. Tup!tup! sampai kat rumah dia....mak ai!! kita ternampak khemah berdiri megah dengan perhiasan pengantin!! alaaaaa.....kenduri kawin rupanya!!! dah la aku selekehnya ngan seluar pendek......haiya...malulah...tapi tak per...selamber jer la....kawan kiter tu pun tersenyum dari jauh kat pintu gerbang khemah sambut kedatangan kiter org.....rupanyer itu kenduri kawin adik dia.....aperla.....tak gi tau awal2....member yg lain pun tak tau yg ader kenduri sebenarnya.....em...tapi kenyang sangat la tadi...kiterorg melantak cukup2... Selamat Pengantin baru adik Latip....kita pun tak tau nama pengantin tu hahaha...
(Bawah ni gambar yg aku ambik ngan ixus 70 aku, kamera poket aku yg sentiasa ada kat poket aku, kalau aku tau td..aku bawa Nikon)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

Pages

asal-usul tetamu

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP