Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, August 31, 2009

MERDEKA! MENDEKA HAHA!!!

Malam tadi kami di PPKKS telah berjaya menjayakan Malam Ambang Merdeka di Dewan PPKKS bersama kanak-kanak kami. Mereka telah mendengar ceramah mengenali Merdeka dari En. Ramlan. Sedikit sebanyak pelatih kami disini mengetahui makna Merdeka dalam erti kata Kemerdekaan Tanah Air daripada penjajah yang telah genap tahun ke 52. Pelatih kami juga berkesempatan mendeklamasikan sajak kemerdekaan dimana En. Jalil turut sama mendeklamasikan sajak bertajuk Satu Malaysia. Pelatih nampak sangat bergembira apabila saat-saat countdown sepuluh saat sebelum 12 pagi 31 Ogos 2009 dengan laungan Merdeka diterajui En. Jalil yang sebagai pengacara majlis malam tadi. Selamat Hari Merdeka ke-52.
  • Ada juga lucunya tadi apabila seorang kanak-kanak kami yang mendeklamasikan sajak, dengan akhir sajaknya beliau melaungkan sekuat hatinya, "MENDEKA! MENDEKA! MENDEKA!" hahaha.....Anyway...we love our Country One Malaysia.

2 comments:

beemer August 31, 2009 at 2:19 PM  

selamat hari merdeka bro!
YNWA!!

MCM August 31, 2009 at 3:10 PM  

Sama-sama bro...Selamat hari Merdeka....aku tengah layan lagu merdeka dari pagi tadi ni...banyak lagu aku dwnload hehe...semangat Merdeka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

Pages

asal-usul tetamu

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP