Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, July 23, 2009

Aku Pergi Kursus BTN

Halo bloggers semua..hari ini aku menerima arahan dari JPA untuk menghadiri kursus wajib bagi kakitangan awam iaitu Kem Biro Tatanegara (BTN) selama 5 hari mulai hari ini 23-27 hb Jul 09 anjuran FRIM. Aku ditempatkan di Ayer Keroh Melaka. So bersiapsedialah untuk di "Brain Wash" hahaha...musti lotih punyo lah nanti ni ha..dah la letih main futsal semalam seharian main futsal sukan ngan bebudak dari jam 9am sampai jam 7pm huhu...so, seminggu ni la aku tak berlegar-legar di laman blog aku dan blog kalian hahaha....ok see u all..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

Pages

asal-usul tetamu

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP