Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, July 19, 2009

Art Work Lama aku

Ini adalah lukisan lama aku dulu time kat Politeknik Johor Bahru tahun 2000 ambik course Graphic Designer, untuk paparan semua hehe. Balik cuti hari tu, baru aku teringat pasal beg artwork aku dulu, aku selongkar, cuma ini jer yang dapat dilihat, yang lain semua rosak dimakan gegat dan lipas sayang sekali, sekarang ni mana ada time nak lukis. Banyak juga lukisan dan artwork aku terbakar time rumah kitaorang terbakar tahun 2001 dahulu....sejak itu aku tak ada melukis lagi....
Tema : Self Potrait Medium : Pensel Warna & Drawing Pad Size : A3 Tahun : 2000
(Gambar aku time masih kurus dulu hehehe)
Tema : Free Medium @ Mix Media Medium : Rough Paper Red, Oil Pastel & Pencil Colour Size : A2 Tahun : 2000
Tema : Life Sketch Medium : Charcoal & Drawing Pad Size : A2 Tahun : 2000
Inilah gambar bini aku yang membantu aku keluarkan artwork aku tu yang penuh dengan lipas dan kulat yang berbau hapak....sayang sekali, aku terpaksa buang semuanya setelah ambil gambar. Selamat jalan my artwork huhu..

2 comments:

Ivy Metaga July 20, 2009 at 7:01 PM  

sayang nya artwork tu kena buang, bole simpan jadi kenangan tu hehehe..

berbakat ktk owh...
bole guna pelbagai medium..
mun kmk, kmk just pandai pakai pensel jak hehhehee...

MCM July 20, 2009 at 8:59 PM  

hehe...bole la ivy, tapi dah lama tak asah bakat ni....tak da tmpat nak simpan la ivy...benda tu besar sangat..dan banyak yang rosak..tak per, saya dah ambik gambar...smpan gambar jer...tapi banyak jgak yg tak diambil gambar coz banyak yg dah rosak dan basah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

Pages

asal-usul tetamu

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP