Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, January 14, 2011

Jejantas berharga RM2.6 juta di Miri beum siap dengan rekabentuk yang agak huduh

Sepatutnya jika menurut jadual, ia disiapkan pada 13 Disember 2010 yang lepas, tapi menurut laporan dari akhbar tempatan yang lepas, ia tidak siap menurut jadual disebabkan oleh masalah teknikal dan akan siap pada sebelum Tahun Baru Cina akan datang. Tetapi, menurut gambar yang baru iaitu pada 13.01.2011, tiada perkembangan menunjukan ia akan siap dalam tempoh 2 minggu ini. Malah, rekabentuk dan rupa jejantas ini adalah sangat kureng jika dibandingkan dengan kos 2 buah jejantas ini dengan jumlah RM2.6 juta.
Design yang kurang menarik dan boleh dikatakan stail lama, dibuat dari logam dan tiada bertiang di tengah, nampak macam menggerikan pun ada

1 comments:

Anonymous,  January 21, 2011 at 12:21 PM  

good coverage..agreed with you yang design jejantas ini merbahaya kepada bakal pengguna. Jangan salahkan orang awam kalau mereka enggan menggunakan jejantas ini. By the way, nak berkongsi jambatan yang merentangi Sungai Rejang. Kalau dari bandar Sibu naik bot ekspres kita akan dapat melihat jambatan ini. Terima kasih pada pihak berkenaan kerana dengan adanya jambatan ini orang awam yang memiliki kenderaan sendiri dapat menjimatkan masa untuk ke bandar Sibu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

Pages

asal-usul tetamu

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP