Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, January 12, 2011

Aku benci Tabiat Pelupa Tegar Aku!

Benci betul aku ngan tabiat pelupa yang aku miliki sekarang ni, setiap hari mesti ada kerja/barang atau apa-apa yang sering aku terlupa. Benda yang serimg aku lupa adalah password aku, wallet, kunci kereta, botol air, tugasan, dan yang paling kerap berlaku adalah aku terlupa nak bawa handphone turun kerja....ini yang paling aku benci, lupa handphone time turun kerja...dah separuh jalan dah aku..terpaksa patah balik ke rumah ambik handphone...lepas tu memang terperangkap dalam trafik jem....arrhhhgg...pagi ni aku terlupa lagi hp aku...aku tak patah balik, biar jer, malamaku jem lagi...so sapa-sapa nak cari aku, kalau aku tak jawab....maknanya...hp aku terlupa lagi......mau tanya erk...pelupa ni penyakit ker???

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

Pages

asal-usul tetamu

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP