Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, October 4, 2009

Tersadai di Highway Sg Buloh....

Semalam aku dan kawan pegi ambil kawan baru balik cuti dari Sarawak di KLIA, balik tu kami pegi KL jap hantar barang member ke KL. Balik dari KL kami terus nak balik ke Rawang. Dalam perjalanan balik baru nak sampai di Sg Buloh, kereta kami mengalami sesuatu yg pelik, minyak tak naik, tekan minyak tapi enjin tak naik, semakin lama semakin perlahan, so kami berhenti bahu jalan. Cek enjin tak tau apa probelemnya, tak tau apa yg rosak, start tak gak dapat, banyak kali dah cuba dah, last sekali kol la kawan aku punya kereta tu aka pomen kitaorang, biasala kereta pomen kan, dia jer yg tau ubatnya. kami menunggu la di tengah panas dari pukul 2.30pm sampai pukul 5.30pm. sampai kawan aku tu ke situ, tak sampai 5 minit dia dah siap dah atasi probelem tu hahaha...rupanya fius jer yg rosak....hek eleh...sah kami memang buta enjin la.....balik dari situ kami terus pegi beraya di rumah kawan.

4 comments:

Adam October 5, 2009 at 1:27 PM  

kehkehkeh! aku sampai KLIA jam 6.30 after nuan terkandas bak sg buloh ..enti nda ulih ngambi aku sekali.. hahahah

MCM October 6, 2009 at 7:54 PM  

ya bro...memang seksa rasanya menunggu tau..

MCM October 6, 2009 at 7:55 PM  

dk laun mai gak pok...anti bala kaban mansa nadai meh maia nya...ti di menoa...nda ibuh lama gerenti bc bala mansa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

Pages

asal-usul tetamu

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP