Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, October 16, 2009

Tak sabar nak balik Miri

Semakin aku menghitung hari yang berlalu dan yg akan datang, semakin panjang waktu yang aku lalui untuk sampai ke bulan Disember yang aku nanti ini. mana tidaknya, sudah 4 bulan lebih aku telah meninggalkan baby ku yg dirindui dan isteri ku yg kusanyangi serta ahli keluarga yang sentiasa dihati. Pastinya menjelang Krismas nanti amat bermakna buatku, kerana ia adalah Krismas pertama buat aku dan Isteri yang pertama kali merayakan Krismas sebagai Papa & Mama dan yang paling istemewa adalah buat baby kami, kerana ia adalah Krismas pertama buatnya. Zidek sudahpun berusia 4 bulan lebih sekarang, aku juga suka bermain dengan anak kawan sepejabat aku yg seusia dengan babyku, pasti perkembangan mereka adalah sama walaupun anak kawan aku tu lebih tua sehari sahaja. em...so miz them..Idek 3 bulan lebih

2 comments:

Ivy Metaga October 16, 2009 at 4:04 PM  

cute bby ktk eh...mst hapy ur family tgk u pulang nt....=)

MCM October 16, 2009 at 7:38 PM  

hehehe ya ivy, tq...sik sabar tok bah hehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

Pages

asal-usul tetamu

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP