Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, October 29, 2009

Akuarium Impian Aku

Semalam, boring-boring aku pun terpandang akuarium aku sebelah tu, maka timbulah idea nak lukis akuarium idaman aku. Memang aku plan nak buat akuarium ni kat rumah aku nanti. Jika budjet mencukupi, aku akan laksanakan. Ni aku lukis mengikut saiz sebenar dengan skala sekali mengikut ukuran yang ada di bahagian rumah aku, ukuran panjang akuarium ni adalah 6 kaki x 2 kaki dengan ketinggian kacanya 2.3 kaki. inilah step lukisan simple yang sempat aku buat menggunakan Software Ilustrator CS3 dan Photoshop CS3e.

6 comments:

Mr.J November 1, 2009 at 10:07 AM  

sama2. nama pengawa hujung minggu saritu?

MCM November 4, 2009 at 11:12 AM  

biasa la bro, ujung minggu bakatu duduk dpan pc jak hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

Pages

asal-usul tetamu

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP