Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, September 25, 2009

Torres El Nino membolosi Van De Sar

Malam ni aku kerja petang tadi, rasa ada juga la boring...so aku dapat plak satu idea yang simple jer..hehe..aku ada satu patung torres yg maxis buat tu, jadi aku nak kenakan Van De Sar tu hahaha..so aku pun search la gambar karikatur Van De Sar tu, dah dapat, aku cut sikit, and aku cari background Liverpool Supporters...and aku jadikan background, pastu aku buat la satu tiang gol ala 3d gunakan adobe ilustrator yg sempoi, and then siap semuanya, tak sampai 10 minit pon...aku print out..pas tu sampai kat umah balik keja tadi aku snap la....so macam ni la ianya....saja nak kenakan fan MU tu hahaha..biar dorang geram sorang2...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

Pages

asal-usul tetamu

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP