Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, August 12, 2009

Legaaa....Exam sudah selesai

Huuh....lega rasanya dah selesai exam JPA tadi...dah la aku gemuruh jer....bukan aper...tadi aju tengok semua peserta semuanya bawa buku rujukan....akuseorang jer tak bawa buku....kami masuk ke dalam dewan n sit...then i pray....sekali jawab soalan....tak gak susah sangat walaupun aku tak belajar selama ni...aku ingat jer apa yg aku pelajari time kursus induksi yg dulu.....em....harap-harap luluslah hhihihi...
Depan Bangunan Mahkamah (ambik gmbr pakai hpon,kamera tinggal dlm kereta)
Inilah bangunan Komplek Perbadanan tempat kami exam tadi... sungguh mengagumkan ciptaan arkitek di Putrajaya.

2 comments:

Adam August 12, 2009 at 7:46 PM  

ape ar lu bro ... kecewa giler gua dengan lu ..

atas . seri siantan.

MCM August 12, 2009 at 9:59 PM  

huhuhu...sori bro...aku memang tak perasan la mlm td msg u tu..tak per...kitai betemu dalam blog hahaha..aku arap pas la aku exam tu walaupun nadai studi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

Pages

asal-usul tetamu

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP