Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, August 12, 2009

Abis Exam..PEGI BBQ Plak!

Abis jer exam tadi kita orang terus pergi ke Ulu Kalong kat Ulu Yam di Hulu Selangor. Wah....release gak tension tu kan...aku ambik gambar sedikit, pas tu aku makan sikit...berbual-bual ngan kwan sikit2 jer.....kenapa sikit2 eh??? hahaha....aku dah tak sabar nak terjun dah haha...apa lagi aku terus bertukar menjadi seorang badak air lalu terjun ke sungai tersebut bersama kawan-kawan dan bebudak tu....wah bestnyer main air....melihat bebudak tu terjun kat jambatan tu....teringat plak aku zaman bebudak aku yang suka terjun sungai dengan memanjat pokok untuk terjun.....lagi tinggi...makin best nak terjun huhu...ha ni ada sedikit gambar aku kongsikan bersama sini.
Untuk gambar selebihnya sila pergi ke mcmrindspix.blogspot.com, klik SINI

2 comments:

Ivy Metaga August 13, 2009 at 2:20 PM  

kacak2 pics hehe, dan barbecu ya huhu....macam sedap jak

MCM August 14, 2009 at 12:48 AM  

haha...ya sis...time bbq tu kan...rasa kenyang jer...tapi kan...sekarang mengingatkan bbq tu..rasa lapar la pulak huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

Pages

asal-usul tetamu

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP