Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, August 26, 2009

Just One Drop??

Tadi time aku kat bilik sambil surfing, aku terdengar kawan aku melalak memangil nama ku dari rumah sebelah, actually tak jauh, sajer dia nak melalak kot hahaha....time tu aku tak makan lagi, berbuka pun tak lagi hehehe....sebab dah awal bebuka dah...so laparlah kan...aku agak memang dia ajak makan kot, mana la tau kan dia ajak makan moreh ker, aku bergegaslah mengenakan baju dan g rumah tu dgn harapan nak isi perut ni hahaha...sekali aku masuk....dia dah macam sabat/pakistan jual karpet daaaa....sambil mempamerkan satu barang yang aku memang nak beli selama ini iaitu ONE DROP PERFUME hahaha....tq bro, aku memang nak angkat satu drp u la hahaha....so aku angkat la....aku nak try plak versi celebrities ni...

2 comments:

MCM August 26, 2009 at 12:12 PM  

hahha....sis nak ker? yang versi celebriti ni RM45, yg biasa punya rm40

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

Pages

asal-usul tetamu

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP