Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, August 24, 2009

Bazaar Ramadhan Serendah

Petang tadi aku dan kekawan pergi ke Bazar Ramadhan di Serendah, hemmm beli makanan tuk berbuka hehe....ramai sangat orang, sehingga memaksa kami parking di bahu jalan, jalan besar, banyak juga kereta paking kat situ. Ada dua perkara yang aku tak dapat lupakan tadi hehehe....
  • Seorang apek lalu depan aku dengan menggunakan Helmet specialnya hahaha...aku rasa helmet tu juga sebaya beliau, tiada dijual di kedai, aku apa lagi, snaplaa.....
  • Aku beli sate ayam percik, kat kedai makcik tu, ada dua bekas ayam tu, sama saja, saiz dan warnanya memang sama, tapi harga berlainan, satu RM2.50 satu lagi RM3.oo. Aku pun heran tapi tanpa soal aku ambik la yang murahkan....sampai di rumah...aku berbuka la kononnya...aku makan ayam tu....sekali rasanya "MASAM....!!"...puii..basiiiii...ayam semalam kot...kurang ajar makcik tu....ayam basi pun nak jual buat juadah berbuka....alahai...kerana duit belaka.....

4 comments:

joegrimjow August 24, 2009 at 11:17 PM  

jgn tersungkur lepas terawih sudah

Ivy Metaga August 25, 2009 at 11:50 AM  

hehhe..meriah juak bazaar ramadhan ya oh, kesian ktk terbeli ayam basi, apek ya nang best lah helmet nya ya heeeee

MCM August 26, 2009 at 1:05 AM  

hahaha....sakit perut ada la joe...kawan2 yg lain pun kene semalam sama beli kat situ gak...hahaha

MCM August 26, 2009 at 1:08 AM  

hahha..ya la ivy..kesian betul....bak kata pepatah, menang membeli, alah memakai, tetapi apek tu memang menang memakai menang membeli helmet hahahaha.....hahahaha....aku tak tahan nak tergelak time ambik gambar...bukan aku jer yg tak tahan, org dlam kereta bersebelahan dia tu pun ketawa bak kanak kanak riang dek lawak yg dipertontonkan oleh apek tu sebelum time berbuka posa hahaha...lupa la skit rasa lapar tu kan hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

Pages

asal-usul tetamu

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP