Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, July 31, 2009

Eksiden Lagi kat tempat ari tu!!!

Eksiden lagi pulak....pada pukul 10.45pm td, mujur tak da kemalangan nyawa...memang panas la tempat ni....tempat yg tempohari kat depan institusi kami ni....depan PPKKS...selalu jer eksiden...BERDENTUM kuat tadi....aku terus bergegas ke tempat kejadian ambik gambar...
Hampir setiap bulan jer eksiden kat tempat ni..aku pun seram lah...ianya disebabkan tempat ni tak ada lampu lah dan juga jalan yang sempit masuk ke simpang PPKKS dan Simpang ke kedai Lombong (Kedai makan yg selalu kita makan) ada perumahan juga ke situ....kemanakah tanggungjawab MAJLIS PERBANDARAN HULU SELANGOR ni?????....dah berapa kali dah eksiden kat sini, tak ada tindakan langsung nak ambil tindakan memasang lampu atau melebarkan jalan kat sini...tempat ni KM 22 Jalan Ipoh, Serendah Hulu Selangor....Pleaselah...bertindak...jangan biarkan banyak berlaku kemalangan. Jalan kat sini memang gelap sangat, dah la selekoh besar, tak kan TV3 dah datang baru nak bertindak!!!!! ni ada 2 lagi aku siarkan gambar eksiden di tempat yang sama.....Kereta Kawan Aku dan Eksiden Lagi ni yang aku sempat ambik gambar, banyak lagi yang tak sempat aku ambik gambar kat tempat yang sama!!! Ni yang kawan aku ambik di tempat yang sama 1. Di Blog Demomulo 2. Eksiden lagi sini (blog Demomulo)

2 comments:

Lyne Bahtar August 1, 2009 at 8:16 AM  

wahhhh... wartawan tak bebayar terus ke tempat kejadian dengan pantas.. hebat~!!

teruk juga eksiden tuh.. seram betul~

MCM August 1, 2009 at 10:06 AM  

hahaha....ya rosy..wartawan sukarelawan hahaha....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

Pages

asal-usul tetamu

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP