Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, October 15, 2010

Parking ni Macam Bapak mereka yang punya!!

Hari tu aku nak singgah kat Astro nak bayar bil, area tu memang always full parking ler..so aku pusing-pusing cari parking..pas tu dari jauh aku dah tengok parking, tapi perasaan aku dah tau dah parking tu memang dah kena booking dgn kedai sekitar tu oleh tuannya..so aku nak lepas geram jer kat situ, sampai situ memang betol..dah diletak bebanyak kerusi kat beberapa ruang parking situ, dengan selambanya aku honkan kat situ...aku peduli apa..aku nak parking..lagipun bukan dia sewa pun parking tu...aku HON kuat2, dengan selambanya seorang perempuankeluar, pekerja kat situ agaknyer..then dia alih kerusi tu, dengan memek muka yang tak puas hati dia..aku pun dengan memek muka marah2 dan berlagak macam penguat kuasa keluar dari kereta..dan ambik gambar tempat tu..sebelum aku ambik gambar, perempuan tu mengelak...haaa..padan muka dia..memang tiap2 kali aku lalu tempat tu gerenti mereka letak kerusi ruang parking kosong tu...kalau nak tau kedai tu ia ada kat area Parkson sana...sebuah restoran makan, ha ni nama dia....Maxim Cafe..nah, kalau korang terbaca tu malu ler sikit yer...coz setahu saya ruang parking yg korang sewa adalah cuma dua ruang jer...yang korang letak semua kerusi kat hampir 20 ruang parkiing tu untuk apa..korang ingat datok korang yg punya kah??Sory...just mau yg terbaik utk semua orang.

4 comments:

my.mastura October 15, 2010 at 7:33 PM  

kengkonon ramai org yg dtg mkn kot! padahal dlm kedai x penuh lagi

MCM October 18, 2010 at 11:56 AM  

ya Mas hahhaa....macam sedap sangat la..tu aku tengok, memang selalu lengang jer kedai tu...mungkin malam kot...org nak makan situ pun nak parking kat mana?kalau dah semua parking dia sendiri dah rembat

Anonymous,  February 23, 2011 at 2:20 PM  

baru2 ni kedai tu masuk rancangan jalan2 cari makan. pengacara komplen kenapa letak kerusi saja di depan kedai? letaklah meja senang orang datang duduk & terus order.

MCM March 16, 2011 at 2:18 PM  

ya kah? bukan sedap pun makanan kat situ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

Pages

asal-usul tetamu

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP