Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, May 7, 2010

Akuarium Idaman VS Akuarium yg aku ada

Akuarium saya sekarang
Ingat tak sebelum ni aku postkan mengenai akuarium idaman aku , nampaknya akuarium idaman aku tu sudah 80% tercapai setelah aku memiliki akuarium aku sendiri yang tidak seberapa tu dengan saiz 4 kaki panjang sahaja. Syukurlah dah dapat ku miliki akuarium sebegini, baru lagi ni, kalau lama-lama nanti mungkin lebih cantik. Harga semuanya pun boleh tahan jgak. Permulaan ni aku bela ikan Tengadak dan Ikan Lampam atau ikan Mengalan dalam bahasa Iban, menurut datuk sayalah. Kuat makan ikan ni, sekejap jer aku bela dah besar dah huhu...memang diakui oleh saya sendiri, melihat ikan di akuarium adalah satu terapi yang berkesan untuk menenangkan dan merehatkan otak terutama jika baru balik kerja atau sebelum tidur untuk menatap telatah ikan-ikan yg berenang dengan telatah dan sifat tersendiri ikan tersebut.Akuarium Idaman

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

Pages

asal-usul tetamu

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP