Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, April 16, 2010

Wang Kertas RM50 baru yang tiada kualiti!

Hari tu aku terkena jua akhirnya setelah selama ini aku cuma dengar jer bahawa teruknya kualiti wang kertas RM50 yang baru ni. Setelah beberapa hari dikeluarkan daripada atm, saya simpan dlm wallet, time aku nak bayar barang di mall tetiba jer duit aku kena rejek, paduhal wang aku tu mengalami penyakit kulit yg teruk iaitu mengelupas dan luntur seperti ianya adalah dicat dgn water colour zaman sekolah aku dulu, sungguh bengang aku time tu, nasib baik isteri aku ada juga duit tuk tukar hehehe.....adakah ini wang yg baru utk penambahbaikan wang kertas RM50 yang lama? Ia langsung tidak layak....kerana yang lama jauh lebih berkualiti. So aku pun tukar di bank, Agro Bank rejek aku, tak terima, pas tu aku pg la CIMB Bank, syukur dorang dapat terima pertukaran wang tersebut.......

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

Pages

asal-usul tetamu

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP