Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, February 3, 2010

Salam Perpisahan buat kawan2 yang dikasihi dan pasti akan dirindui...

Salam Mesra, selamat sejahtera keatas semua dan Salam 1 Malaysia kepada rakan2 sekalian.Pertama sekali saya ingin berkongsi kegembiraan dengan rakan2 semua terutama kepada rakan sekerja di PPKKS, setelah 2 tahun lebih kita bersama menjalankan tugas bersama, sangat banyak pengalaman dan saat2 manis kita lalui. Pada ruangan ini, saya dgn rasminya ingin mengumumkan bahawa saya telah mendapat tawaran berpindah tempat bertugas baru iaitu di tanah kelahiran saya sendiri, Miri Sarawak, Pejabat Kebajikan Bahagian Miri (PKMB MIRI) dan akan memulakan tugas disana pada awal Februari 2010 ini. Setelah permohonan pertama saya ditolak dan memohon kali kedua, permohonan saya diluluskan. Permohonan perpindahan saya adalah untuk memenuhi tanggungjawab seorang suami dan seorang ayah yang perlu berada bersama keluarga sendiri.Di sini juga saya sampaikan salam kepada rakan2 yg disayangi sekursus 3 bulan di ISM Siri 1, rakan2 se-Politech JB yg dirindui, kenalan2 yg lain... memang terasa sangat berat untuk meninggalkan tugas dan terutama sekali rakan2 setugas di PPKK Serendah, setelah beberapa lama kita bersama dan kita seperti sekeluarga, suka duka kita tempuhi bersama, sangat banyak kenangan yang sukar utk dilupakan. Semua warga PPKKS, Tuan Pengetua, PKM2, Cikgu2, Pentadbiran, Kaunseling, Tukang Masak, Jaga, Atendan, Pemandu dan pelatih semua, Pada kesempatan ini saya ingin memohon maaf dari hujung rambut hingga ke hujung jari kaki kepada semua jika saya ada terkasar bahasa, terlanjur kata, perbuatan, menyinggung perasaan dan mengasari kalian, sekali lagi saya memohon ampun dan maaf kepada semua. Saya juga mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang pernah membantu saya samada dalam kesusahan dan senang sepanjang kita bersama. Jika saya ada berhutang kepada semua jgn malu meminta dibayar, takut saya tak ingat, jgn risau saya akan bayar. Terasa sangat berat hati untuk berpisah dengan rakan2 semua....:-(....demi keluarga saya mesti melakukannya, tambahan pula kita di bawah Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Utamakan keluarga, dan doakan saya agar terus maju dan mantap di tempat tugas yang baru. Semoga persahabat kita terus berpanjangan serta berkekalan dan semoga berjumpa lagi. Terima Kasih. Berkat Berjasa, Berkhidmat Untuk Negara.

3 comments:

nur earna February 3, 2010 at 8:27 AM  

selamat kembali ke miri..tahniah.

ILA HonEyBuNNy February 4, 2010 at 11:55 PM  

marin..mtk maaf jgk...ngeh3....xdpt la nak report kt ila lg kn..huuhu...xpa..kt mana pn kerja ttp leh contact lg..FB kn ada..hiihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

Pages

asal-usul tetamu

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP