Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, November 11, 2009

Tengkorak Alien Dijumpai!!

Petang tadi, aku duduk di pejabat lalu didatangi oleh beberapa orang budak, mereka membawa sesuatu yang mereka rasa pelik, termasuk aku rasa pelik apabila melihat benda tu, benda tu adalah sebiji tengkorak kecik yang berbentuk luar biasa. Tengkorak tu kecil jer, dan ianya bukan tngkorak kucing, burung, tupai atau tikus, dan bukan juga tegkorak ular atau katak, ia bukan juga tengkorak anjing atau ikan. Bentuknya pelik dan tidak pernah dilihat tengkorak seperti itu. akibat perasaan hairan dan rasa pelik so, aku ambik gambar menggunakan canon ixus 70 aku dan blogkan kat sini. Budak-budak jumpai objek ini kat padang ketika bermain bola tadi. jika kekawan yang tau tengkorak apakah ini, tolong nyatakan.....ataupun ianya tengkorak PREDATOR!

5 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ November 12, 2009 at 2:25 AM  

inilah tengkorak musuh power rangers merah...
hehehehe...
mati akhirnye...

my.mastura November 12, 2009 at 9:05 AM  

tengkorak predator pon logik gak weh..hehehhe

apa lg, gi aa antar sokabar..sure kecoh

MCM November 12, 2009 at 6:28 PM  

hahaha....musuh power rangers?

MCM November 12, 2009 at 6:29 PM  

Mas, yer kalau aku hantar g surat khabar sure kecoh punyer....tapi malas plak..

Mr.J November 28, 2009 at 3:26 PM  

huuh.. tengkorak Pikachu tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

Pages

asal-usul tetamu

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP