Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, August 9, 2009

Ular SAWA Masuk kereta Ipar aku

Pagi tadi menjadi satu kejutan yang amat sangat bagi ipar aku yang kat Miri sewaktu dia nak masuk kereta, dengan amat terperanjatnya!! dia ternampak satu makhluk yang amat ditakuti dan menggelikan iaitu seekor ULAR SAWA yang sedang rilek dalam keretanya...ular tersebut telah dikeluarkan dengan bantuan jiran. besar oooo....ni gambar yang bini aku hantar, gambar diambil menggunakan kamera hanpon......
  • Bayangkan korang nak masuk kereta, sekali terserempak ular sawa seperti ini di bawah kaki anda, tidakah anda pengsan???
  • Atau, periksa kereta anda, bimbang ada makhluk seperti ini sedang "one night stand" dalam kereta anda.
  • Walaupun kereta tu depan rumah (taman perumahan, heran darimana datangnya ular tersebut).

4 comments:

Precious_One August 10, 2009 at 11:31 AM  

duii menakutkan betul.. pelik ah.. dari mana dia masuk ni ? takkan dia ada simpan spare key satu? sapa bagi dia? hehehe

* i dont think sia akan pingsan tapi sia akan terlompat keluar dari keta then trus tutup balik pintu sekuat hati (agaknya la.. 95% kemngkinan)

** keta akan mula rajin diperiksa.. manatau sia tertarik badan dia kuat2 coz pikir itu seat belt .. habisla badan ular tu kerempeng..

*** Depan rumah?.. ya apa bleh buat la.. Ular nadai study camana mau guna jalan raya.. semua tempat dia mau pergi.. ditambah lagi masalah tidak semua tempat ada pasang trafic light... nah suke la dia..

MCM August 10, 2009 at 12:06 PM  

hahaha....ya sis...mungkin dia ada spare key kot hahaa....menurut mereka ular tu masuk dari lubang kat enjin atau tayar...tah aku pun tak tau la...haa..ya rerajin la cek kereta tu.....nanti kesian plak ular tu jadi kereping jika ditarik kekuat disangkakan sebagai tali septi belt hahaha..

MCM August 10, 2009 at 7:55 PM  

Ye...bayangkanlah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

Pages

asal-usul tetamu

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP