Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, August 16, 2009

My 1st Anniversary

emm....Aku amat bersyukur kepada Tuhan kerana segala hajat dan doaku sentiasa di makbulkanNya, Haleluya. Tidak terasa masa begitu cepat berlalu, sudah setahun saya bergelar suami mithali hehe..yer..dan sekarang saya dan wife telah dikurniakan Tuhan berkat yang amat berharga buat kami iaitu Baby Boy kami yang sangat comel..(2 bulan sudah usianya sekarang) Thanks Lord..Thanks also to my wife, saya amat kagum kerana ketabahannya, kerana kami sentiasa berjauhan disebabkan kerjaya masing-masing sehinggakan saat-saat yang paling bahagia iaitu saat melahirkan Baby boy kami Melchizedek tanpa saya sisinya yang memerlukan sokongan dan kekuatan untuk melahirkan baby kami. Namun begitu kami sangat berbahagia kerana kami percaya Kasih Tuhan ada ditengah2 kami, walaupun kami terpaksa berjauhan, saya di selangor, isteri di Miri dan anak kami di Sri Aman dijaga mak mertua kerana pekerjaan kami terpaksa terpisah sementara. Rindu di hati terpaksa ditahan hehehe....I love mama n idek....

9 comments:

my.mastura August 17, 2009 at 1:58 PM  

wah marin..dh ada boy yer...tahniah..aku pon baru dpt boy...bila tarikh lahir nyer tuh?

Anna Serena August 17, 2009 at 3:34 PM  

Happy Anniversary..

Kasih mat, family terpaksa berpisah neh.

MCM August 18, 2009 at 12:31 AM  

Mas : Ya mas....aku dah dapat Hero dah...dua bulan 9 hari dah baby ku sekarang ni...lahir pada bulan mengambang 09.06.09 ari tu hehe....baby boy ko boy ku tu tarikh bile?

MCM August 18, 2009 at 12:31 AM  
This comment has been removed by the author.
MCM August 18, 2009 at 12:33 AM  

Anna : Ya sis....kasih amai kan...tq sis...GBU...rindu ku ke baby ku...bulan 12 ila baru pulai ke memoa...nyau besai baby ku maia nya

my.mastura August 18, 2009 at 8:18 AM  

090609???
anak aku..090509..hehehehe..kiranyer anak aku tua tepat sebulan dari anak ko...

MCM August 19, 2009 at 12:57 AM  

haha...yer mas...bestkan tarikh anak aku hehehe....ye la...tua sebulan anak ko tu dr baby aku

Anonymous,  August 28, 2009 at 1:28 AM  

congrats! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wibiya widget

Pages

asal-usul tetamu

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP